Sökresultat för Johan Dahl...
Rensa filter?
Kategorier: Handböcker för talare och praktisk retorik Kommunikationsvetenskap Referensverk, informationshantering och tvärvetenskap Språk och lingvistik Språk: referensverk och allmänt Tvärvetenskap
Vad gör du om du måste kommunicera men inte vill? Hur får du igång en dialog i ett stormöte? Går det att rädda dina tråkiga PowerPoint-bilder? Har ni utmaningar i er interna kommunikation? Har du svårt att förstå det andra könet? Hur kan du kommunicera på topp när du träffar en kund, en kollega eller en…
Kategorier: Handböcker för talare och praktisk retorik Kommunikationsvetenskap Referensverk, informationshantering och tvärvetenskap Språk och lingvistik Språk: referensverk och allmänt Tvärvetenskap
Vad gör du om du måste kommunicera men inte vill? Hur får du igång en dialog i ett stormöte? Går det att rädda dina tråkiga PowerPoint-bilder? Har ni utmaningar i er interna kommunikation? Har du svårt att förstå det andra könet? Hur kan du kommunicera på topp när du träffar en kund, en kollega eller en medmänniska?
…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
– Vad är det som angår i princip alla företag och som påverkar både utveckling, tillväxt, resultat, lönsamhet och stämningen bland medarbetarna?
– Kundkommunikationen!
Två av Sveriges ledande föreläsare och utbildare inom områdena försäljning, kundkommunikation och service med glimten i ögat har här samlat berättelser,…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Vad är det som angår i princip alla företag och som påverkar både utveckling, tillväxt, resultat, lönsamhet och stämning bland medarbetarna?
Kundkommunikationen!
Idag när bruset är starkare, utbudet större och tempot högre än någonsin är
kommunikationen helt avgörande som konkurrensfaktor.
I Sälj med hjärtat – Service…
Kategorier: Handböcker för talare och praktisk retorik Kommunikationsvetenskap Referensverk, informationshantering och tvärvetenskap Språk och lingvistik Språk: referensverk och allmänt Tvärvetenskap
Vad gör du om du måste kommunicera men inte vill? Hur får du igång en dialog i ett stormöte? Går det att rädda dina tråkiga PowerPoint-bilder? Har ni utmaningar i er interna kommunikation? Har du svårt att förstå det andra könet? Hur kan du kommunicera på topp när du träffar en kund, en kollega eller en…